Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟΙ ΛΟΓΙΣΜΟΙ Νο 89


Ρεμβασμός επιθυμίας μεταλλεύει νουν άκακον
Γιατί στην ήττα των ματιών σου
βρίσκεται ή αρχή της αμαρτίας,
όπου θα κατρακυλήσει σιγά-σιγά ο νους,
αν δεν συνέλθει γρήγορα
η καρδιά μου ξεριζώνεται,
κι ας έχω το βλέμμα στραμμένο προς τα κάτω
και την ψυχή προς τα πάνω.
… αυτός, λένε, πού συγκρατεί την κοιλιά του,
μπορεί να συγκρατήσει και το βλέμμα του
μέγα λάθος
ούτε αποφεύγοντας τα αισχρά λόγια,
αποφύγεις και τους ακάθαρτους λογισμούς
Φύγε λοιπόν από κοντά μου,
εργάτη της ανομίας και πολέμιε της ψυχής μου!
Ο άγγελος μου έδωσε τη δύναμη και τη δόξα
να σε επιτιμήσω και ν’ αχρηστέψω
τα τεχνάσματα και τις παγίδες σου,
γιατί παραμονεύεις σαν το λιοντάρι,
θέλοντας να καταβροχθίσεις
την ύπαρξη μου όλη
Η γλυκύτητα σου είναι πίκρα
και το ίσιωμα σου είναι βάραθρο
πού οδηγεί στην απώλεια
και τα δώρα σου είναι γεμάτα φθορά και θάνατο
τα αποστρέφομαι και σου γυρίζω την πλάτη
σε σβύνω από τον κόσμο μου
και σε καταριέμαι με αιώνια λήθη.
Ανθηρή ομορφιά της ζωής αυτής
και το ζωηρό χρώμα του προσώπου
και η υπόλοιπη ωραιότητα.
Μ’ αύτη τη σκέψη θα σβηστεί
ή φλόγωση της ύπαρξης σου
σαν να μην υπήρξες ποτέ